søndag 19. april 2009

En kort presentasjon



Hei,


Så fikk jeg endelig laget min egen blogg :-)

Jeg er en uhelbredlig strikkoman som ønsker å dele mine interesser med andre likesinnede. På denne siden vil jeg etterhvert legge ut informasjon og bilder av mine strikkeprosjekter, samt dele mine tanker og opplevelser omkring dette.

Akkurat nå har jeg to strikkeprosjekter på gang. Det ene er en jakke med flettemønster etter engelsk oppskrift (det var ikke så vanskelig som jeg først trodde). Nå holder jeg på med brystet og raglansfelling. Skal bli deilig å få den ferdig!

Prosjekt nummer to, er sokker med kattemotiv. Disse gleder jeg meg til å bli ferdige med. Er så spent på å se om de passer :-) Oppskriften til disse fant jeg på nettsiden til en fantastisk flink dame som heter Jorid Linvik. Hun lager egne mønstre som hun selger i nettbutikken sin til en rimelig kostnad. Linken til butikken hennes er: http://www.joridweb.com/butikk/butikk.html

4 kommentarer:

  1. Heisan... Velkommen inn i bloggverden c",)kjempefine farger du har valgt. Blogging er kjempekos.

    SvarSlett
  2. Heisann, har nå kost meg gjennom bloggen din (ikke ofte man får tid til å gå gjennom hele blogger, blir som oftest bare de siste oppdateringene...) og jeg har virkelig kost meg. Du har strikket massevis av nydelige sokker og lapper, så takk for titten!
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett