mandag 4. mai 2009

Red Bird Knits på Ravelry

inviterer til sock along med valgfritt mønster fra Patternfish, og nå har jeg meldt meg på :-) Fristen er ut sommeren, så det er enda god tid. Mønsteret jeg har valgt er Bird Foot, og jeg har allerede begynt. Her blir det også delt ut premier.

Er du ikke medlem på Ravelry, så anbefaler jeg at du går inn å registerer deg. Det er et kjempefint nettsamfunn for alle strikke og hekleglade mennesker :o)

Link til Red Bird Knits:
http://www.ravelry.com/groups/red-bird-knits

3 kommentarer:

  1. Bird Foot, strikket vi i Projo sin sokkeklubb forrige måned. De er flotte.

    SvarSlett
  2. Hei. Takk for hyggelig kommentar inne i bloggen min. Det er alltid hyggelig for så finner jo jeg bloggen din også.

    Det er jo hyggelig at noen liker de sokkene mine, jeg gjør det ikke. Men garnet i seg selv er så godt at jeg tror jeg skal utnevne de sokkene til "dårlig dag-sokker"

    Kattesokkene til Muffin er helt herlige. Jeg har møsnteret jeg også, men ble sittende fast ved hælen og siden har jeg ikke kommet videre på dem. Men en dag så --

    Ha en flott uke videre.

    SvarSlett
  3. Fin blogg, du lager mye flott. :)

    SvarSlett