torsdag 9. juli 2009

Swallowtail Lace Shawl

Dette nydelige sjalet er strikket etter oppskrift av Evelyn A. Clark, og er mitt første bidrag til Tilbehørsalongen som jeg deltar i på Projo. Dette er bidraget for mai-august.

***

                                                                       ***

                                                                       ***

Jeg har brukt et deilig og tynt garn fra The Unique Sheep Eos, og fargen kalles Blackberry.

Garnet er kjøpt hos Interweave Store. Jeg har brukt pinner nr. 3,5 mm. og brukte nøyaktig en måned på prosjektet. I følge oppskriften skal det være en tungekant nederst på sjalet, men det fikk jeg ikke til. Det får duge likevel :-)

***

4 kommentarer:

  1. Det er et fantastisk nydeligt sjal:)fargen er virkelig fin:)

    SvarSlett
  2. Lekkert sjal og garnet ser aldeles nydelig ut.

    SvarSlett
  3. For et nydelig garn, sjalet ble kjempeflott.

    SvarSlett
  4. Flott sjal du har strikket! Og utrolig nydelig farge :-)

    SvarSlett