lørdag 22. august 2009

Mine første selv-designede sokker!

Her er mitt første sokkepar som jeg har designet selv! Sokkene er oppkalt etter datteren min Kathrine - siden de er laget til henne.

***

***

***

***

***

Jeg har brukt Fortissima Socka garn, og to rundpinner nr. 2,5.

***

Mønsteret er lagt ut til nedlasting på PDF fil i både norsk og engelsk versjon til en pris av 5 dollar (ca. 30,- kroner), og betalingen foregår via PayPal. Etter at betalingen er gjennomført, vil man komme videre til en side hvor man kan laste ned filen.

NB: Hvis man ikke har en registrert konto i PayPal, så er det enkelt å opprette en. Følg denne linken for å registrere deg: PayPal konto

***

Link til kjøp av mønster:  


 Norsk versjon


English version

5 kommentarer:

  1. Kjempeflotte sokker! Lykke til med salget! :)

    SvarSlett
  2. Flotte de ble, flink du er. Ja Fortissima er ett herlig garn å strikke med

    SvarSlett
  3. Kjempelekre sokker du har designet.

    SvarSlett
  4. Så flink du er som lager eget mønster. Det var virkelig flotte sokker! Gratulerer!

    SvarSlett