søndag 16. august 2009

Spina De Pesce

Her er enda et par sokker fra Yarnissima, kalt Spina De Pesce - som betyr "fiskebein". Jeg strikket både disse sokkene og La Digitessa (se forrige innlegg) omtrent samtidig - da jeg var så ivrig at jeg ikke kunne vente med å begynne på mønsteret. Jeg elsker flettestrikk og strukturmønster, så dette er helt i "min gate".
***
Her har jeg også brukt garn fra Hazel Knits, og denne hærlige fargen kalles "Chocolatier".
***
***
Jeg har brukt pinne nr. 2.5 og strikket sokkene i løpet av en måned.
***
***
***

9 kommentarer:

  1. Nydelige sokker! Herlig farge og, gode høstsokker. :)

    SvarSlett
  2. Lekre sokker i herlig farge.Jeg er også glad i mønstrede sokker. Ser fler og fler kjøper dette garnet så tror jeg må prøve det snart

    SvarSlett
  3. Nok et lekkert par sokker du har strikket. Dette garnet og i samme farge har jeg liggende. Venter bare på et passende prosjekt!

    SvarSlett
  4. Nydelige sokker du har strikket igjen. Jammen er dere flinke.

    SvarSlett
  5. Åå- så utrolig flotte sokker!!! Jeg strikker kun vanlige raggsokker- så disse imponerer meg stort!

    SvarSlett
  6. Så utrolig mye flott du har strikket, de brune sokkene er helt nydelige.

    SvarSlett
  7. Virkelig flotte sokker du har strikket:)

    SvarSlett
  8. Du store min - så nydelige sokker:-) Må inn og kikke på det garnet igjen!

    SvarSlett
  9. Tusen takk skal dere ha, alle sammen :-)

    SvarSlett